Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

22.6.12

..Sandheden


Jeg har en svaghed for sange, hvor de bare skriger ærlighed, og derfor var Jamil's facebook profil, det første jeg var inde på, da jeg tændte min computer. Jeg læste nemlig i går aftes at hans single ville blive udgivet idag, istedet for d. 2. Hvis i har det ligesom mig, er vild med danske sangere/rappere, som kan lige det med tekst, og kan finde ud af at mixe det ordenligt ud med ærlighed - Så synes jeg I skal tage jer 3 minutter og 8 sekunder, til at lytte til Jamil's nye single.

"I har hørt så meget lort, ingen løgne her, jeg ga' jer sandheden - Ingen maske mer'."

9 kommentarer :

  1. Er det ikke Sarah louises eks kæreste

    SvarSlet
  2. Sikke et dejligt nummer!
    Tak for at vise det på bloggen, så jeg kunne få kendskab til det <3

    xoxo Anja - colors-ofmylife.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Ja, jeg ved godt dette er et gammelt indlæg. Men jeg blev helt opslugt af din blog, så har læst de fleste indlæg. Hehe.
    Skøn blog du har dig! :)

    Lige et spørgsmål (og årsagen til jeg kommentere her) .. Hvordan har du gjort dit youtube'klip så stort? Jeg har bøvlet med det i rigtig lang tid nu; så nu spørger jeg :P .. Jeg håber du vil hjælpe mig.

    Christina / frkstubba.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tillader mig lige at svare; du ændre bare i html koden puts :b .. det er ikke spor svært.

      Slet
    2. Tak putte <3 Men seriøst. Jeg har prøvet (alt); og så fucker det hele bare op. Ihj. Jeg må prøve igen.

      Slet
    3. Haha, hvor er du skøn! Tak.<3

      Hvis du går ind på den youtube video, som du vil dele på din blog. Tryk på "del", derefter "indlejring" også vælger du bare den størrelse du gerne vil ha', og kopier derefter html koden og lægger ind. :)

      Slet
    4. Uh. Det må jeg lige prøve. Taktaktak! Haha, men nu ved jeg ikke hvilken video jeg vil uploade xD

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...