Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

7.6.12

Metallica koncert og hemligheds fulde mennesker


Efter at håndværkerne er blevet færdig med at sætte vinduer og døre i, har jeg fået et bette flip med at det hele skal laves om, for folk siger jo, at forandring fryder. Igår var min far til Metallica koncert i Horsens. Jeg havde allerede spurgt min mor på forhånd, om jeg ikke måtte male vores lille gang, som man kommer ind i fra bagdøren af. Det måtte jeg gerne hvis jeg havde lyst til det, fik jeg afvide, og afsted det gik.. Min far og nogle af hans venner tog afsted mod Horsens ved en 11 tiden om formiddagen, og i samme øjeblik de var ude af døren, gik oprydningen af sko og jakker igang. Det hele skulle rengøres, derefter skulle dør karme osv. males, og derefter loftet og væggene. Før var der 80'er orange, og en helt almindelig træ sko reol. Det hele var mørkt og praktisk, men alt for trist at se på - Synes jeg. Nicolaj kørte i Ikea efter en ny sko reol, og inden koncerten i Horsens var slut, var vi færdig med at lave gangen om - Til en overraskelse for min far. Fantastisk følelse af gør noget for andre folk, når det bliver en overraskelse til dem! Og heldigvis blev min far super glad for det hele, både farven og reolen...
Nå, videre til næste overraskelse. ;-) hæhæhæ.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...