Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

21.6.12

Disney love

Jeg har en svaghed for Disney. Krus, billeder, dåser, sengetøj. Alt. Jeg har mine ynglings disney klassikere dvd'er, og arbejder lidt på at få fuldført samlingen. Mit ynglings sengetøj, er et med 101 dalmatiner, som jeg fik af min mormor og morfar i 10 års fødselsdags gave. Halvdelen af mine "inspirations" billeder på min computer, er billeder fra weheartit af Disney figurer og disney citater. Hver gang jeg går forbi en trøje i et butiks vindue, hvor der er noget med disney på, tænker jeg straks, at det må jeg eje. Jeg ved ikke hvad der er med det, men noget er der. Det samme skete der lidt, da jeg så disse krus stå på hylden blandt mange andre, i genbrugs butikken. Nu står de herhjemme, og venter blot på at tiden er inde, til at de skal fyldes med varm kakao og lidt flødeskum.

1 kommentar :

  1. Fedt blog.. tak for kommentaren på min.. følger dig nu, og håber du gør det samme :-)

    Knus

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...