Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

16.6.12

New in | 6

Min kæreste havde fri i torsdags, og han var fast besluttet på at vi skulle ha' en dag sammen i Aalborg. Not bad. Jeg fik købt et par lækre ting. T-shirts, natbukser, bikinier, strømper, og lidt andre små ting. Plejer at hade at gå inde i byen med andre, for at kigge på ting, men han er blevet min helt nye shoppe ven. Plus, det er altid ham der siger at han vil ind til byen og kigge butikker - Ikke mig. Hahaha, totalt drømme agtigt, ikke sandt? hæhæ. ;-)

Nu vil jeg smutte ovenpå igen, for at rydde endnu mere op, end jeg har gjort i forvejen. Hvad sker der for at man bare ikke har kunne tage sig sammen til noget som helst hele dagen, også på den tid hvor man burde begynde at slappe af, har jeg det største oprydnings flip. Nogle gange er det ikke altid rart, at være totalt rengørings besat.. Well.. Hey!

4 kommentarer :

  1. Hvor er dine natbukser fra? :)

    SvarSlet
  2. Det lyder da vildt lækkert med sådan en kæreste - de fleste kan ikke fordrage det :D
    Men det er nogle lækre ting du fik købt :)

    Knus!

    SvarSlet
    Svar
    1. Du er altså tæt på at være min ynglings læser, med alle de fantastiske kommentarer! :D haha.

      Er også blevet enig med mig selv om, at jeg har været ret heldig! d:

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...