Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

30.6.12

Gave regn

Haha, Nicolaj er så sød. Jeg spurgte ham om han ikke ville køre forbi en butik og købe nogle fødevare egnede tusser, som jeg skal bruge, hvis han havde tid det. Jeg fik lyn hurtigt en besked tilbage, om at det ville han gerne. Da han så kommer herhjem, har han hænderne fyldt med poser "Jeg kunne altså ikke lige lade vær'." Også har han bare købt alt muligt til mig, som jeg havde snakket om, at jeg godt kunne tænke mig. Flere natbukser, tusserne, forskellige neglelakker, spray tan og en ny tyller til at lave cupcakes osv. med. Tror snart jeg må igang med mine kreative evner, for at finde på noget, så jeg snart kan gengælde alt den sødhed han er besidenhed af. Jeg kan jo ikke følge med.

2 kommentarer :

  1. hejsa!
    Jeg vil bare sige at jeg elsker din blog!
    Den der spray-tan skulle være et dårligt product :/ Min veninde har den og hun siger at der kommer brune pletter nogen steder..
    Ville bare lige sige det :)

    SvarSlet
  2. Hvor er du sød! Tak!! :)

    Jeg har allerede en af dem, og er faktisk selv ret godt tilfreds! Man kan bare huske at lægge et ordenligt jævn lagt, også selvfølgelig ha' skrubbet huden godt inden. :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...