Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

22.6.12

Off day

Jeg har sovet helt umenneskeligt længe. Vågnede kl, 7 faldte i søvn igen, vågnede kl 10, faldte i søvn igen - Og sådan fortsatte det. Jeg har ikke lyst til at lave noget som helst, mit hår er bare sat op, bare for at være det, mit tøj er det yderste der lige var i skabet, og jeg bevæger mig kun ud, for at køre ind og hente pizza, for derefter tage hjem og skifte til natbukser, og bruge resten af dagen under min dyne.. Når man lige tager en slap af dag, må det vel betyde at man er mere frisk imorgen, og gøre alt det færdigt, som jeg har igang sat.. Er også gået i gang med mine nye shorts, som jeg bare venter på tørre - Jeg er ret spændt på resultatet! Hvis de bliver fine, regner jeg med at lave en DIY!

2 kommentarer :

  1. Hvad er det for nogle bukser?

    SvarSlet
    Svar
    1. Der lå engang en butik i Aalborg der hed "Bums", hvor man selv kunne lave design på tøjet.
      Så det er bare et par bukser derinde fra, med noget tekst på. :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...