Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

27.6.12

Student | Lau 2012

Det vrimler med studenter, jeg er næsten fristet til at sige at jeg bliver sindsyg - Men at de skal bruge det, til at komme videre med deres fremtid og derfor har brugt 3 måske 2 år på det, skal jo også fejres. Idag var jeg med min mor ude og se Lau få huen på, og jeg havde selvfølgelig mit kamera med, og fik skudt et par billeder, og er selv blevet ret godt tilfreds med resultatet! Må indrømme at når jeg tager billeder til en begivenhed, så bliver ansvaret jo lige pludselig meget større - Tanken om at det er billeder der slet ikke kan tages om, eller "pyt, vi tager nogle en anden dag" agtigt, ga' mig lidt rystede hænder. Her er lige et par billeder fra dagen - Mor, papfar, storebror, far og studenten.

10 kommentarer :

  1. Har du taget billederne ?

    SvarSlet
  2. Hvilket kamera?

    SvarSlet
  3. Kan sagtens følge dig i, at der kommer et lille pres på en, når det er i sådanne anledninger! Jeg har snart et "job" ved et bryllup, og jeg må indrømme.. At det bliver spændende og hårdt! For hvad nu hvis de ikke bliver tilfredse? Hæh..

    Btw.. Jeg så forleden, at du havde fået nogle fjernbetjeninger. Igår var jeg inde og købe en til mit kamera (godt nok et Nikon, but same same..). Jeg kan ikke få den til at virke! Jeg har fjernet den plastic ting, og har haft kameraet tændt på "auto", men der sker intet, når jeg trykker på den eneste knap, som er på fjernbetjeningen.. Hvordan fungerer den? Det er den med infarød fra Nikon selv..

    Håber du vil hjælpe :-)

    //Hugs
    www.jydensliv.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Nemlig! Jeg blev selv spurgt om jeg ville tage billeder til et bryllup, og endte med at takke nej, fordi jeg simpelthen var så usikker på om jeg kunne gøre det godt nok.

      Du skal sætte den til selvudløser, altså, hvis du bare skulle trykke på selve udløser knappen på kameraet, også skal du gøre sådan at den kun tager eet billede, også skal det selvfølgelig være sådan at sensoren ikke er dækket. :) Jeg håber det hjalp!

      Slet
    2. Dette er dog min mors bryllup, men hun synes det ville være fedest hvis jeg gjorde det.. Hun ved jo hvad jeg kan, har set hvad jeg laver, så det må hun jo have en idé om :-)

      Thanks! Det virkede :D

      Slet
    3. Årh, tillykke til hende (dem)! Så er det lidt bedre, når hun ved hvor dygtig du er, og lidt nemmere at få sig til at komme med ideer selv. :D

      Det var så lidt! Godt det virkede. :D

      Slet
  4. De ligner godt nok hinanden, dem til højre (:

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...