Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

23.6.12

I'm a canon-holic

Det er efterhånden ved at være lidt tid siden, at min kæreste forærede mig overstående. Jeg nævnte for ham en at jeg havde tænkt lidt på at købe en "fjernbetjening" til mit kamera. Altså, en trådløs selvudløser knap. Og ikke lang tid efter, kom han med både den på billedet, og en anden en hvor der er ledning til. Altså, er han lige sød, eller hvad? Jeg er allerede helt forelsket i den. Den er virkelig smart når man som blogger tit tager billeder af sig selv (Haha, ego..) og den med ledning, kan bruges til hvis man feks. tager portræt billeder af andre. NU må min samling af canon tilbehør da også snart være slut - (Hahahahah, Daniella.. Du stopper jo aldrig.)

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...