Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

7.6.12

Lux Style | Facial mask

Jeg har modtaget disse tre ansigts masker, fra LuxStyle.dk, og valgte lige at benytte dét at jeg stadig ikke har det helt optimalt, til at hygge lidt ekstra om mig selv. Tog derfor en lækker hårkur i, og én af maskerne på overstående billede. Jeg har kun hørt godt om dem, at de skulle hjælpe bedre på uren hud, end mange cremer, og medicin, hvilket jo selvfølgelig sætter en stor forventning til produktet. En forventning de helt sikkert kan leve op til! Jeg er ikke den der har den mest urene hud mere, men jeg kan tydeligt mærke forskel. Dog vil jeg anbefale folk der bare lige vil forkæle sin hud lidt, at købe en lidt billigere mask. Men dem der er træt af urenhud, eller døjer rigtig meget med det - Intet andet end at sige. Must try. 

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...