Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

24.6.12

That one year


Igår, et år siden, tog jeg afsted i sommerhus med min kusine og en af mine venner. Det vi ikke var klar over, var at der dagen efter ville komme tre andre. Tre drenge, hvor jeg vidste hvem den ene var, men de andre var fremmede. Vi havde alle tre lige været nede ved stranden, hvorefter min kusine og jeg gik op til sommerhuset igen, på vej op af en bakke der ligger der, kommer der lige pludselig en hvid bil bag os, kørende riiimelig hurtigt. Vi skyndte os i ren panik, at hoppe ind til siden, og halv løbe op til sommerhuset. Det var de tre personer, som vi havde ventet på hele dagen, så vi endelig kunne få noget at spise. Vi står oppe ved døren i sommerhuset, hvor efter den ene af de drenge, råber "Hva' så tøser, skal i med?" Totalt i chok. Goddaw du, vi har lige mødt hinanden, hvem er du. Hvorefter at de begynder at tage deres dyner, tasker osv. og kaste op til os, som om vi var deres egen lille slave.. Den dag idag, fortryder jeg stadigvæk at vi ikke bare tog tingene og kastede ned til dem igen *Evil laugh* hah. Anywayyy.. Vi grillede, hyggede os og havde det rigtig fedt. Vi sad ude på terassen hele natten, med dyner og sterin lys, indtil mig og Camilla besluttede os for at ville gå ind og sove. Det hele udviklede sig til en kæmpe dyne kamp, fætter og fætter mod kusine og kusine, hvor det selvfølgelig var pigerne der vandt, og drengene måtte lægge sig ind i deres køje seng, og begynde at aftale hvad for noget tøj, de skulle bruge som dyne, indtil vi selvfølgelig var så søde og komme og aflevere dynerne.. Årh. Hvilken kærligheds historie, hva'? lol.
Idag er det et år siden at jeg mødte min kæreste for første gang, samtidigt kan vi fejre 9 måneders dag, der er 6 måneder til juleaften, og under 7 måneder til jeg bliver 19 (....fuck) - Og for hver eneste dag, går det mere og mere frem af. Det er lige før jeg er fristet til at sige, "Fuck ja, jeg elsker livet" For det gør jeg sku'.

1 kommentar :

  1. haha, elsker at det er en langt fra "Kærlighed ved første blik" historie :D tillykke til jer

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...