Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

22.7.12

xx 700 xx

Så ramte vi nummer 700 indlæg. 700... Virkelig stort tal, synes jeg! 700 indlæg siden at jeg startede forfra med min blog, med læsere og besøgstal. 700 indlæg siden at jeg ingen idé havde om, hvad det her skulle ende ud med. 700 indlæg siden, at jeg troede at dét at blogge, bare var ren hygge, og folk fulgte med fordi de havde lyst - Fordi de var interesseret (Jeg tog fejl. Folk læser åbenbart også blogs, for at svine andre til, bag den anonyme knap selvfølgelig, det kunne jo ske at personen der bliver svinet til, faktisk er lige liiidt bedre end personen der gør det). 700 indlæg siden, at bloggen blev en stor del af min hverdag, og noget der bare skal tjekkes som noget af det første når computeren tændes. 700 indlæg siden, at det hele fik en start. 

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...