Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

6.7.12

Mode bloggernes no go

Moden kommer som en inspiration, andre bliver inspireret, og til sidst er alle ens. "De følger jo bare moden." Der er efterhånden så mange "Fashion" blogs all over, og jeg læser stort set ikke en eneste af dem, da det næsten er det samme der bliver skrevet, lige godt om man læser dem fra Danmark eller Sverige.. Er er der lige et par wondering fra min side af.

The first... Seriøst. Converse er en genial opfindelse, men lad os nu bare blive enige om at det er det så også slutter der.. Ikke noget med dobbelt sål, det høre sig til 90'erne. 
Den røde læbestift. Der er så mange der går med det, og jeg indrømmer sku gerne, at det sagtens kan se så pisse godt ud, hvis man tager billede - Altså, til photoshoot. Men hvad gør det godt for? Alle snakker jo om det der "Be natural" Oooooh my god. Why then 
Det skulder korte, afblegede hår.... Hvorfor... Hvorfor er der så mange, der klipper der noget så flotte lange hår af, for at få lige præcis den frisure, som alle de andre har... 
Sidst... De store bukser, som de kalder "trousers", klippes hele vejen op, foran benet.. Har kun et spørgsmål; Hvorfor? 

5 kommentarer :

  1. SÅ ENIG!!! Og farvet hår spidser!! NO GO, blev der sagt!

    SvarSlet
  2. Der er mange der har lavet sådan et indlæg her, men det gør dem ikke mindre fede :P Jeg går selv med rød læbestift, men alle de andre er jeg fuldstændig enig med ;)

    SvarSlet
  3. Har faktisk lige fået klippet skulderlangt hår... Anede ikke det var på mode, ved bare det klæder mig :D

    Men ja, er fuldstændig enig! Mode er noget mærkeligt noget.

    SvarSlet
  4. Helt fantastisk blog du har dig! Det må jeg indrømme, og tak for den dejlige kommentar på min blog.
    Det er da helt sikkert at jeg skal følge med på din! Så må vi se om du vil følge med på min:-)
    Knuuus Pernille : pernillehoeyersblog.blogspot.com

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...