Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

5.7.12

Studenter cupcakes

Okay, okay. Jeg skal nok se om jeg kan prøve at holde lidt igen, med alle de billeder af kager, der bliver oploadet. 
I søndags allerede, begik jeg mig ud i et større projekt - Viste det sig - Jeg ville lave nogle små studenter cupcakes, ud af hjemmelavet fondant (find opskrift her). Jeg ville lave det hele ud af fondant, både bånd og rosette, men for det første ville fondanten slet ikke tage imod den røde farve. Først blev det lyserødt, derfor lilla, og tilsidst meget meget mørke rødt. Det var altså et no go! Jeg vendte til mandag morgen, til at gå igang igen, fordi det simpelthen havde irriteret mig. Jeg skyndte mig at få fat i nogle mad tusser, som er beregnet tegning på kager etc. og gik derefter igang - Med 30 meget små studenter huer. Derefter skulle kagerne laves, pyntes osv. Hvilket endte ud i det helt store stress, for 30 minutters studenter besøg.

Kagerne er alm. muffins, som er min mormors opskrift, vanilje topping og fondant huer. Ret simpelt at lave, - Hvis man finder den rigtige teknik (og farve!) til huerne.

2 kommentarer :

  1. Jeg elsker når du uploade billeder af dine fine kager, det giver god inspiration, så bliv bare ved med det(;

    SvarSlet
    Svar
    1. Du er så sød, Josefine! Det er godt at høre, at det giver inspiration. :D

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...