Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

21.7.12

Interview hos avisen

I onsdags var jeg til et interview hos vores "lokal avis", her hvor jeg bor. Vi snakkede om dengang jeg blev mobbet i folkeskolen, menneskerne bag, vi snakkede om min blog og hvordan det kunne være at jeg oprettede den, og vi snakkede om min video omkring mobning, som sådan set var grunden til at jeg skulle mødes med jounalisten og snakke. Jeg er virkelig genert, som jounalisten også bed mærke i, men jeg synes faktisk at det gik ret godt. Erik som han hedder, var rigtig snaksaglig, og det fik gjort at jeg følte mig godt tilpas ved at snakke om emnet, da det jo faktisk er et ret følsomt emne, selvom det er ved at være lang tid siden. Han har også været inde og kigge lidt på bloggen her, fortalte han, også ga' han mig rigtig meget ros for måden jeg skriver på. Jeg ved sku' godt at mine 12 taller til dansk prøverne, har ændret sig og faldet en del - Men hovedsagen er jo også, at I forstår hvad jeg skriver. Og er der så noget bedre, end når en person man møder for aller første gang, slutter hele samtalen af med at sige, at jeg burde overveje jounalist uddannelsen, fordi både at skrive og tage billeder, det var jeg fandme god til?
Min video omkring mobning, kan I se lige her, og interviewet vil jeg tage et billede af, og lægge ind, når jeg modtager avisen. 

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...