Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

11.7.12


Som blogger er det jo næsten et must, at være kreativ. Kreativ tænkning til indlæg, design, billed redigering, og så videre. Da spørgsmålet kom til, hvilket man fra Dustin homes side kunne tænke sig, hvis man kunne tage for 10.000 kr. frit, vidste jeg ikke om jeg skulle vælge et fjernsyn, eller måske en masse lækkert kamera udstyr, eller en splinter ny computer. Endte det ud med overstående. Jeg er sådan en type som altid render rundt med mit kamera rundt om halsen, og som lige har fået det "opgraderet" til at ha' alt det udstyr til det, som jeg ønsker, og hvad ville så overhovedet være meget bedre? En helt fantastisk computer, at redigere billederne på selvfølgelig! Det er egentlig ikke fordi at jeg som rigtig mange andre, er helt vildt med selve apples system, da jeg synes det er vanvittigt besværligt - Blev nød til at kontakte en af mine venner, for at få hjælp da jeg fik min Iphone, fordi jeg simpelthen var ved at rykke hovedet af mig selv, efter flere timers prøven på at få det til at virke.  Men man lære jo med tiden, ikke sandt? Og om jeg så skal tage kursus i Apples system, for at kunne finde ud af det, jamen så er det jo klart det hele værd! Prøv at tænk, hvis man kunne vinde noget af det man allermest ønsker sig, hvor fantastisk ville det ikke lige være?
Indtil at jeg måske er så heldig faktisk at vinde, eller indtil at min rige hemmelige onkel i Amerika, som jeg ikke ved eksistere, gider at kontakte mig, må jeg drømme lidt om den, og kigge billeder på weheartit, for fin... Det er den altså! 






dustinHomeCompetition.jpg
Mangler du en ny bærbar? Køb en Acer Aspire på dustinhome.dk. Vi har gode priser og hurtig levering.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...