Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2.7.12

If I was a student

1 - her. | 2 - her. | 3 - her.
At blive student er jo næsten som at blive konfirmand, endnu engang. At kunne finde den helt rigtige hvide kjole, for derefter at stille op til billeder, som skal gemmes i foto albummet, og kigges igennem mange gange, i løbet af årene. Jeg ved egentlig ikke hvad traditionen er, med hensyn med at man skal ha' hvid kjole på, når man får sin hue på, men det er nu en meget fin tradition - Som jeg synes der er overraskende mange der faktisk overholder! Det har jeg ihvertfald lagt mærke til, i sidste uge mandag - torsdag. Alle kvindelige studenter, var jo næsten klædt i hvidt! Hvis jeg var en af studenterne, kunne jeg bestemt godt finde på at klæde mig i en af overstående dele - Dog nok med noget inden under, selvom det næsten ville være synd, men synes de to første, er ret korte. Alle kjolerne er fra Nelly, og kan findes på de overstående links, til ikke ret mange penge.

3 kommentarer :

  1. Der er byttet om på link 2 og 3 :-) Ikke at det gør noget, men tænkte at du gerne ville vide det. --- Jeg er helt vild med den første kjole... Den er virkelig, virkelig smuk.

    xoxo Anja / colors-ofmylife.blogspot.dk

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...