Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

15.7.12

Being alone

For første gang, i virkelig lang tid, skal jeg tilbringe tid alene. Jeg skal noget spændende, og virkelig grænse overskridende. Jeg skal noget, som jeg virkelig ser frem til, noget der har givet mig sommer fugle helt inderst i maven, noget der gør mig lidt nervøs, men samtidig har samlet den største bobbel af glæde, inderst inde. 

Mørket er ved at samle sig uden for vinduet, og vinden suser ind. Jeg sidder i hygge tøj, som jeg alt sammen har fået af Nicolaj. Han har også købt serien Rita til mig, som ligger lige ved siden af. Det skal være underholdning imens han er væk. Førhen kunne jeg bedst li' at være alene, jeg var vel lidt en enspænder, om man siger. Jeg har altid været genert, bange på en mærkelig måde, for at møde nye mennesker. Mennesker der skulle skabe et indtryk af mig, men det blev ændret dengang. Lige nu sidder jeg helt alene, og kan slet ikke lide tanken om at jeg for første gang i virkelig lang tid, skal ligge i min seng, og sove alene. Tænk hvis der kommer en edderkop, eller at det føles som om at der går nogen i huset. Hvad hvis der sker noget uhyggeligt i filmen, eller hvis strømen lige pludselig går, og jeg er tvunget til at gå hele vejen ned i mørket, alene. Alle de der små ting, der er ved alle mennesker, som man glemmer at værdsætte, før at de ikke er i nærheden af en. Jeg glæder mig til at den nye uge bliver skudt igang, jeg skal en masse ting - Men allermest, glæder jeg mig til at den er slut igen.

2 kommentarer :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...