Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

31.7.12

Instagram glimt #4 | Århus tur

I fredags var jeg i Århus med min kæreste. Vi tog en ret spontan shoppe tur, i det midtjyske. Tror aldrig at jeg har følt mig så fremmede og lost, end da jeg som landelig nordjyde stod dér midt i det hele. Længe leve at ha' en svoger, som har boet i Århus, så man ikke farede helt vild. Jeg fik et par lækre ting fra bla. topshop - Har aldrig været i den butik, og vidste faktisk ikke engang at den fandtes i Danmark! haha. Også kom vi forbi det mest gigantiske lager af mumi ting. Hvis jeg havde været en rig lille tøs (og havde pladsen til at tranportere det hjem) havde jeg købt samtlige sager og forærede til min mumi elskende storesøster. Derudover var vi "vidne" til butiks tyveri i Kvickly, drak alt for mange alt for lækre kolde colaer, gik utallige mange km i Århus' smukke gader, også tog jeg et billede af Nicolaj i en drenge butik, hvor ekspedienten bagefter kom hen til os og spurgte om det var et godt billede vi fik taget "Ja, jeg så det lige over kameraet" staaalker much. Haha, søde Århus - Ses snart igen.

2 kommentarer :

  1. Vidste faktisk heller ikke vi havde en topshop. Hvor ligger den henne? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. I Århus ligger den i på en af de øverste etager i Magasin. :D Virkelig fin butik, med en masse lækkert tøj!

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...