Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

17.7.12

Instagram glimt #3

Jeg synes det er så hyggeligt, når folk poster billeder fra deres mobil, og laver instagram indlæg. Så går det op for mig, at jeg ikke er den eneste der tager billeder af alt.

Jeg har grillet med betydnings fulde mennesker, siddet ved havnen, aftalt møder og nydt udsigtens ret facinerende skyer. Jeg har været til Nicolajs mors fødselsdag, givet gaver og spist "snøfler". Jeg har været ude og spise med Nicolaj, og der havde de seriøst de bedste pandekager. Jeg har siddet i min vindueskarm med benene placeret ud af, og nydt en solnedgang. Jeg har siddet og tegnet næsten hele natten, lige indtil at det gik op for mig at der var blevet lyst uden for. Nicolaj har købt den ny udkommende serie Rita til mig, og den har jeg selvfølgelig lagt solidt placeret under dynen og set. Jeg har haft de fineste Mini mouse strømper på, og fået taget lidt billeder til bloggen. Jeg har været i skoven og kørt hjem i øsende regnvejr. Jeg har taget mig selv i at gå og smile, blot fordi jeg glæder mig. Også har jeg lagt i min seng, under mit 8 år gamle damatiner sengetøj, med computeren foran, og varme pølsehorn ved min side.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...