Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

6.7.12

DIY | Dip dyed shorts

Der er  mange der er begyndt at lave deres egen shorts, klippe dem, frynse dem, og sætte nitter i. Der er bare knap så mange, som der - Ihvertfald ikke endnu - laver dip dye på dem. Det er ganske enkelt, og undrede mig lidt over, da jeg lavede dem, hvorfor jeg ikke har gjort det noget før?!

Alt jeg har gjort, er at hælde noget klorin i en skål, og lægge shortsene i. Jeg har valgt at blege det nederste af shortsene, og lade det øverste være normal farve. Jeg lod dem stå i klorinen i et par timer, og de bukser jeg har brugt, var rigtig hurtig til at tage imod. Jeg er allerede igang med et nyt par, og skal ihvertfald lave endnu et!

4 kommentarer :

  1. Åh, hvorfor har jeg dog aldrig tænkt på det før? Du er jo genial. Det skal helt sikkert afprøves! .. Dine shorts er blevet super lækre :-)

    Anja / colors-ofmylife.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var noget af en titel. :D Haha! Tusind tak!

      Slet
  2. Det er super smart!
    Jeg har selv gjort det med shorts og en jakke, og klippet jakker til veste osv, elsker at diy! haha :D

    Man kan også købe det her farve noget, som hedder rit inde på ebay og derved give ens diy farve! Det er simpelthen super smart :-D

    mvh, Pernille.
    ~ www.pernullecanhazblog.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er også meget federe at ha' noget man selv har lavet noget ved, så er der ingen der har noget HELT magen til! :D

      Jeg har også købt noget farve i stof2000. Har bare ikke fået det testet endnu! :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...