Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4.7.12

The last couple of days

Jeg har nydt Danmarks sommervejr med shorts, og bare tæer i det varme græs..
Der har været studenter uge i landet, og jeg har igen været ude og tage billeder.
Denne gang da 3.B var ude på studenter kørsel..
..Jeg har prøvet på at være kreativ. 
Denne gang på tøj - Hvilket er blevet et resultat, jeg er blevet meget tilfreds med..
.. Jeg har gået utallige ture i skoven, nogle med Nicolaj i den ene hånd, og mit kamera i det andet.
Vi har hørt kvidrende fugle, nydt stilheden og set dådyr, der stod fredeligt lige der, og nød sommervejret..


.. Jeg har prøvet mig frem med min "egen" vaffel opskrift
 - Min lillebror synes at det er de bedste han nogensinde har smagt. Så det regner jeg med er positivt..
..Jeg har kigget billeder igennem, fra min 18 års fødselsdag,
og undret mig over hvordan så mange måneder, bare er fløjet afsted.

1 kommentar :

  1. Vil du ikke vise det du har været kreativ med? :D Og fortælle hvad du har gjort og sådan?:)

    -MiiaT♥
    http://miiat.blogspot.com/

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...