Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

11.7.12

Jeg savner Yankie kagen

Igår fik jeg en fuldstændig forfærdelig lyst til kage. En af de der kager som man tager i brugsen for at købe til en 20'er, fordi man lige har en trang til det. Jeg kom i tanke om at jeg engang var fuldstændig vild med en bestemt kage, men kunne slet ikke komme i tanke om hvilken det var.. Lidt efter tænkte jeg, "Yankie bar".. Hm. Findes der en kage der hedder noget med "Yankie", og spurgte med en undrende stemme, en meget sovende Nicolaj ved siden af. Han vågnede fuldstændig op, og sad næsten med savl ned af hagen, fordi jeg lige havde mindet ham om det der engang var hans ynglings kage. Jeg tog straks min telefon frem, og ind på safari for at google "Yankie kage". Og ganske rigtigt. Lige der kom det mest fristende billede frem, af den endnu mere fristende kage. Årrh, kære Yankie cake. Savner dig.

4 kommentarer :

  1. åååååååh... Yankie kage! Nu har jeg jo lyst til den ;D

    SvarSlet
  2. Årh ja! Den havde jeg da glemt alt om! Nu er jeg da blevet så sulten efter den, at det er helt vildt :D

    SvarSlet
  3. Haha, havde rent glemt yankiekagen - tror kun jeg fik den smagt en enkelt gang. Nu bager jeg hjemmelavet snickerskage i stedet - det kan varmt anbefales :D

    - Anne

    SvarSlet
  4. Ja, den havde jeg fuldstændig glemt den kage, jeg fik den altid hos min oldemor! :D

    Håber du tager et kig forbi min blog?;

    elskershopping.blogspot.com

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...