Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1.7.12

Nyt trænings tøj | Tak mor

Nu er mit trænings tøj complete! Jeg har nu over to gange, modtaget en masse lækkert tøj fra Newline, fordi at min mor har fået nogle tilbud om at kunne købe et enkelt blad, også kunne man på den måde modtage lidt lækkert trænings tøj, i den størrelse man nu skulle bruge. Jeg har allerede nu været ude og teste de nye dele, og bliver mere og mere vild med deres tøj, det er i virkelig god kvalitet, og stoffet er så lækkert at røre ved, både på t-shirten og trekvart bukserne, jeg før har modtaget. Nu mangler jeg bare nogle nye løbesko, også er jeg fuldstændig klar til når vi forhåbentlig snart, får plads til mit nye løbebånd! Nu er der ingen undskyldninger, Daniella. Bare kom igang.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...