Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

28.7.12

Voergaard slot | Middelalderdage

I sidste uge var jeg igen i år, til middelalder dage, på Voergaard slot her i Nordjylland. Jeg har været deroppe hver år, siden jeg for nogle år siden var deroppe første gang med en veninde. Jeg er helt vild med den der eventyrs agtige måde det hele er på. Slotte, damer i kjoler, og mænd med sværd og rustning. Det hele er lavet sådan, at man som gæst kommer ind i stemningen, med at personerne bag middelalder dagene, går rundt i ligende tøj fra dengang, sidder uden for og laver deres mad, spiser og sover. Jeg skrev sidste år et langt indlæg omkring Voergaard slot, og istedet for at gentage det hele, kan I læse indlægget her, hvis det skulle have en interesse.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...