Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

31.7.12

New in | Topshop

Jeg elsker lidt anderledes t-shirt, med forskellige prints, specielt når de er oversize! Derfor var den øverste t-shirt her også en af de første ting jeg fik øje på, da jeg var i Århus i sidste uge. Den har nitter på skulderne, på noget der ligner læder. Jeg valgte at købe den i oversize (surprise!) hvilket gør at den sagtens kan bruges, bare til et par leggins. Den har været et ret stort samtale emne, dengang jeg havde den på - Sådan en havde de aldrig set før, hvilket jo bare gør den endnu mere fed! Alle overstående trøjer er købt i Topshop, til omkring 300 kr. hver.

5 kommentarer :

  1. Vil du ikke tage outfit billeder med den første trøje?:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er ikke så god til det der med outfit billeder, men jeg skal se hvad jeg kan gøre! :D

      Slet
  2. Hej Daniellapigen,

    Trøjen i midten er jeg vild med, der lidt moderne vintage over den.

    Endelig er jeg tilbage i blogland og i blogsystemet. Selvom det har været noget tid siden, da har jeg endnu ikke glemt din blog. Skønt at være tilbage.


    Knus fra Rikke
    SomethingRicasso.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Du er det skønneste! Har sådan savnet at følge dig, og kigge finde fantastiske billeder. :)

      Slet
  3. Tak, du sød. Jeg har savnet at være på besøg her, men tilgengæld har jeg nydt at kunne følge dig på facebook.

    Varmt knus.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...