Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

29.7.12

Nyt fra e.l.f

Der var jo for lidt tid siden, 50% på alt hos e.l.f, og det skulle jo selvfølgelig udnyttes! 50% er virkelig meget at spare, specielt når nogle af deres mascara kun koster noget med 30 kr. Jeg bestilte pudder, concealer, forskellige børster, to mascara, pincet og falske øjenvipper med en "holder" til, sådan at de er meget nemmere at sætte på, hvilket er så smart! Jeg bruger tit falske øjenvipper når jeg tager billeder af folk, for at gøre det lidt anderledes og spændende. Jeg bestilte for 300 kr, og kom af med 150 kr, efter de 50% var trukket fra. Ikke dårligt. Også er deres varer faktisk af super kvalitet, trods den billige pris. Win win!

2 kommentarer :

  1. Hvor lang tid tager det før at varene kommer fra e.l.f?
    Fed blog :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, Helle!
      Jeg kan ikke huske præcis hvor lang tid der gik. Men synes det tog lidt lang tid. :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...