Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1.12.13

Nu er det nu;

Så kom den her atter igen, den kære December. Jeg bliver altid lige overrasket hvert eneste år, selvom at måneden kommer på det samme tidspunkt, igen og igen. Jeg havde egentlig en plan om at skulle smug starte i år, og vil da ærligt indrømme at jeg var kommet ret godt fra start, da jeg allerede havde købt samtlige pakke-kalender gaver, samt julegaver, i September måned; men så var det også som om det stoppede der. Men nu har jeg har fundet bare én af de efterhånden ret mange julekasser frem fra gemme-hjørnet, i det midterste rum, i den mørke kælder. Det er den samme "nu er det nu" følelse der kommer op i kroppen. Tænk engang. Nu ér det sku' nu. Når det gælder julen; specielt de første specielle dage her - de første julekalender afsnit, de første pakkegaver, starten på alt hyggen, første tænding af kalenderlyset, alle de utallige julefilm der netop inden for de næste 24 dage, vil kører over skærmen, og dalene sne - Jeg bliver ét stort barn, og lige nu, så kan hyggen kun blive startet for langsomt.

1 kommentar :

  1. Hvor er det nogle hyggelige billeder!
    Og har det præcis på samme måde. Startede allerede i oktober og så stoppede det igen .. nu er det så også på tide at starte igen :)

    eslublog.blogspot.com

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...