Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

30.12.13

New years eve outfit 2013

Årets sidste dag er ved at indfinde sig; og hvad er meget bedre end at tilbringe den i en top lækker kjole? Egentlig er jeg desværre ikke ret meget for kjoler - ellers havde jeg klart snuppet én af de nederstående, som jeg har fundet frem. Desværre er det jo alt for sent at bestille noget hjem nu, men så er der til inspiration, hvis man skal ind til byen i aller sidste øjeblik. For dét er jo heldigvis altid en mulighed. Lad os tage et kig...
Den sarte beige; er virkelig en fin farve jeg er helt vild med. Den udstråler så meget femintet og sødhed, også er det ganske nemt at lave neglende lige præcis som man gerne vil, til denne aften. Og som ekstra plus, så synes jeg ikke at der skal forfærdelig meget til, før man ser rigtig lækker brun ud, i denne farve, hvilket jo aldrig er dårligt!

Den lille sorte; er altid en sikker vinder. Jeg er personligt vild med alle tre kjoler, og jeg ville helt klart ha' snuppet den i midten, hvis ens krop passede til sådan en facon. Jeg synes virkelig er den er  fin med den bare ryg, og de meget flotte sten. Derudover er det perfekte med en sort kjole, at alle former for kreativitet er velkommen, inden for både sko og negle!
De glittrende; Er jo altid mere en velkommende til denne aften! Det er jo næsten én stor dyst om hvem der kan glitre mest, om det så enten er makeup, sko eller selve kjolen. Med sådan en kjole som dem her, ville jeg nok skære lidt ned på det øvrige. Et par flotte ensfarvede og enkelte stilletter, ville være lækkert de disse her.

3 kommentarer :

  1. jeg har den nederste i midten, den er så smuk:-)

    SvarSlet
  2. Din blog er jo vildt skøn, Daniella! Den er fyldt med så mange flotte, velredigerede billeder! Samtidig med at alle indlægene er så spændingsspredende (og så ser vi ud til at have samme smag i tøj) (: Elsker den! Følger den nu via Bloglovin'.

    xx
    http://theluxuryfactor.blogspot.dk/

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...