Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

24.12.13

DEAR SANTA

Det er ganske få af de overstående - og nogle af dem - ret dyre gaver, der har været på min ønskeliste. Jeg plejer faktisk aldrig rigtig at kunne finde noget jeg ønsker mig, og når man har fødselsdag ganske kort tid efter jul, er det bare som om at det gør det hele lidt mere besværligt. I år har det ikke være noget problem; tværtimod. Jeg har prøvet at trække ønskesedlen lidt ud; for hvad nu hvis, der kom flere ønsker, efter jeg havde afleveret den. Dog har jeg streget mange af ønskerne ud igen, da jeg synes de var alt for dyre, til julegave budget, og sådan noget kan jeg slet ikke tage imod. Men hvis nu julemanden bankede på, med overstående lækkerier -  så skulle han være så hjertelig velkommen... Men ja. Voksen tankerne er ved at indhente, og ønsker må man efterhånden selv stå for at få opfyldt. 

Har I ét stort juleønske i år, som i håber går i opfyldelse? 

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...