Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

8.12.13

2. Søndag i advent | Do it yourself

Lige en søndag bagud; men det tager vi med. Det var jo meningen, at det skulle være advents gør-det-selv, lige fra starten af, men når tiden er knap, må man jo desværre prioritere, så istedet for hopper vi i år over nr. 1, og går direkte videre. - Lad kreativiteten begynde, på denne skønne anden søndag i advent.

Hvis der er noget der er fint, så er det altså en rigtig vel indpakket gave. Har jeg ret? Jeg synes virkelig at det er sådan en rar følelse at aflevere en gave til en person, hvor man måske - forhåbentlig altså - har taget sig god tid til at finde den rette gave som vil gøre modtageren glad; også gør indpakningen jo lige det sidste. I år har jeg været rigtig tidligt ude med at købe gaverne, så jeg har haft massere af tid til at lave små fine kort, til gaverne. Inde på skønne Joans blog, fandt jeg disse fine rensdyr tegninger som hun selv har lavet, og lagt ud så man kunne printe dem. Jeg kan ikke finde indlægget igen hvor jeg fandt dem, men det er inde på hendes blog wooz.dk. (Som desuden også er en anbefaling værdig!) 
Jeg gemte billedet som jeg har sat ind nederst, også sat jeg dem alle sammen, sammen, sådan at jeg fik printet flere ud på et stykke - også var det ellers bare at gå igang med saks og lim. Jeg har efterfølgende klistret dem på små manilamærker fra søstrene grene. 


Billedet er fra www.wooz.dk

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...