Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

11.12.13

Dr. Martens

Egentlig ved jeg ikke rigtig hvad min mening lige er, om de efterhånden ret tit seende Dr. Martens støvler; som skrevet synes jeg mere og mere at man ser dem rundt omkring på gaderne, og diverse inspirations sider. Jeg har tit tænkt tanken, at de godt nok måtte være behagelige at gå i, siden så mange var ejer af sådan et par, men jo mere og mere jeg ser folk gå i dem, og ser feks. De overstående billeder, – vel at mærke, på folk der har stylet det fedt, og ikke mørkt og skræmmende – så synes jeg faktisk ikke at de er så slemme, som først antaget. Øverste billede her til højre er helt klart mit ynglings, af dem alle her. Det at hun har taget støvlen, og spændt dem godt fast til foden synes jeg helt klart gør noget godt, hvorimod at hende på billede nr. 1, har dem meget løst, hvilket jeg synes hurtigt bliver træls (for at sige det på godt jysk), at se på. På footway.dk har de faktisk ret overraskende stort udvalg af disse Dr. Martens sko og støvler, lige fra de helt små korte sko, (som I feks. kan finde lige her, link) og til de helt høje og lange støvler, som jeg så til gengæld aldrig har set før (find dem lige her, link), også selvfølgelig de nok mest sete, de ”lige midt imellem” støvler, som kan findes inde på footways hjemmeside i sorte, lige her, (link), også kan de endda også fås med lidt højere sål, og med lav sål, i både pink, orange, lilla, blå, gul, ternet, militær grønne, med nitter også kan man endda også få et par med hæl! Det tør vidst godt siges, at Dr. Martens, gør deres bedste for at finde sko til alle slags personligheder. 

Hvis jeg skulle vælge er par, måtte det nok være dette par (link), da de virker meget neutrale, de har ikke den store sål som jeg personligt synes er meget voldsom, og som nok også er grunden til at min mening omkring disse Dr. Martens skabninger, også ligner de også mest muligt nogle sko, som jeg godt kunne finde på at stoppe op og kigge på, i butikkernes gade. 

Tilmeld jer evt. footways nyhedsbrev, og få mails om rabat koder, og diverse. 

Hvad synes I om Dr. Martens støvler? 

1 kommentar :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...