Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

24.12.13

4. Søndag i advent | Do it yourself


Så nåede vi til den sidste af denne slags. Tænk engang, at tiden virkelig kan gå så hurtig. Det lære jeg virkelig aldrig at forstå. Dagens "do it yourself" på helt klart været et kagehus. Det er faktisk noget helt nyt noget for mig, eller ihvertfald sådan da; jeg har lavet det to år i træk, og jeg synes virkelig bare at det er så hyggeligt - lige noget for alle aldre, som alle folk både kan og gerne vil være med til. Jeg købte mit honningkage hus i Tiger. Det koster kun 30kr, også skal man selv samle det, også smager det rigtig godt, og er  hyggeligt at lave.
Nu julens opgaver har hevet i mig, og specielt er grunden til at indlægget er kommet for sent ud, og man derfor ikke rigtig kan nå i Tiger, for at købe honningkagehuse - Så kan man jo altid lave dem selv, hvilket måske sikkert også er bedre. Jeg har fundet opskriften her. God fornøjelse! 

180 g. Brun Farin
290 g. Sirup.
100 g. Smør.
1 Spsk. Kanel.
0,5 Spsk. Nelliker.
3 Tsk. Ingefær.
900 g. Hvedemel.
3 dl. Sødmælk.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...