Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

27.12.13

Nissen er flyttet ind

Jeg ved faktisk ikke helt om jeg har gjort det for min egen skyld, eller for børnene. For hold nu op hvor jeg elsker denne lille bitte dør. Det er en nissedør; og hr. nisse er flyttet ind hos mine svigerforældre, i starten af December. Jeg vågnede meget tidligt, søndag morgen, med børn der løb rundt i stuen ved siden af "Ej se!" sagde den ene, "Man kan kigge ind!!!" Sagde en anden stemme. Jeg blev helt glad og varm om hjertet, lige fra morgenstunden. Tænkt at den lille juleglæde de rendte rundt med. Dét at de kunne åbne, og kigge ind i nissens hemmelige hjem, den glæde var kommet ved noget jeg havde lavet, som ikke havde taget forfærdelig lang tid, eller krævet vilde julefortællinger, i et særdeles panikken forsøg på at de altså bare skulle tro på, at det var nissen - for selvfølgelig troede de på det. Allerede ved første øjekast. Mon nissen flytter ind næste år? Det tror jeg nok at han gør. 

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...