Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10.12.13

Tema-tirsdag #15: Få 100 kr i rabat, i Stadium

Forleden dag var jeg inde i stadium, - faktisk, for første gang nogensinde. Jeg skulle kigge på et par længe ønskede Nike free sko. Ekspedienten kom nærmest løbende imod mig (som jeg ellers hader, helt vildt endda) og spurgte om det obligatoriske "Hvad kan jeg hjælpe dig med?" Jeg kigger bare lige lidt på jeres sko. "Det er også bare helt okay. Nu skal du huske vores tilbud, med at man får 100 kr i rabat, for hver 500 kr, du køber for!". Oj, oj. Se nu der. Også gælder det hele butikken, feks. Kari Traa (som desuden er et vildt lækkert mærke!) alle deres sko, cykel tøj, vinter jakker, skøjter og trænings udstyr. Så var det jo lige pludselig ret okay at han havde udset en som sit mål, allerede inden jeg gik ind i butikken. Derudover var nogle af deres sko i forvejen nedsat til 600 kr, så det ville sådan set blive 500 kr, for et par lækre Nike sko, som koster omkring 900 kr - 1000 kr, til normal pris. Det er da ret godt klaret; og en god omgang penge man kan spare ved det; så gør det pludselig ikke noget at købe en ekstra lækker julegave til en der fortjener det, specielt slet ikke, hvis man synes at den er fortjener det, er en selv.

4 kommentarer :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...