Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

18.12.13

Gifts for the baby

Jeg har hverken en bette baby selv, eller en i familien; men man ville da ønske at der var en der havde en, når det kommer til gave-givning i denne tid. Der findes jo så mange lækre, fine ting og tøj til de helt små mennesker, så nu har jeg lavet en lille collage, til mulige julegaver idéer, som jeg håber kan inspirere. De fleste ting er fra h&m og koster derfor overhovedet ikke alverden. Lyskæden i øverste højre hjørne er en happy lights, og kan fåes i alle mulige tænkelige fine farver. Bla. lyserøde, blå, grønne og de helt neutrale hvide. Flag ranken er fra fermliving og er helt perfekt sammen med en happy lights, til at pifte børneværelset lidt op, lige i de farver, man selv ønsker. Den grønne sækkestol kan købes på www.nicehome.dk, hvor man desuden også kan finde de absolut fineste sofaer, og lækre læderstole, og alt muligt andet tænkeligt, til ens fine hjem. Sækkestolen kan findes lige her, og en masse andre slags kan I se her. Legetøjs giraffen er en bidegiraf fra coolshop, som kan hjælpe når gummerne klør, pga. kommende tænder. 

Har I nogle små størrelser, som I skal købe gave til; og har i så fået købt dem? 

1 kommentar :

  1. Jeg skal gi til min forholdsvis nye nevø, og jeg har faktisk købt giraffen! De har allerede en, men de sagde at de godt kunne bruge en til, ud til deres sommerhus:D

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...