Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4.12.13

| Nybyggerne finale |

Jeg har i de seneste uger fuldt med i programmet "nybyggerne". Jeg er helt vild med den slags tv, og så også i sin tid, programmet "huset". Jeg ved ikke om nogle af jer kan huske det? (Jeg har skrevet et indlæg om det her). I aften er der finale, og denne onsdag her, er bare et godt bevis på at onsdag altså bare ér en god tv dag. Jeg lægger ihvertfald ud med et afsnit julekalender, også fortsætter vi ellers bare, til det forhåbentlig rigtige par, står med deres drømme hus som de helt selv har valgt indretning og have til, til en værdi af over 2 millioner. Det er alligevel en ganske vild præmie, må man sige! Lad os kigge lidt på de fire par.
Anne og Simons børneværelse, til deres mindste søn.
Jeg tror måske at Anne og Simon her, er mine ynglings par. Jeg har egentlig ikke haft nogle jeg decideret har holdt med, men nogle hvor jeg har tænkt mit, har der da været. Anne og Simon her, virker så overraskende jordnær, og helt vildt søde. På facebook har de bla. deres egen side, hvor de ligger tips op, og hjemme biksede videoer. Deres børneværelser synes jeg er så enormt fine, og deres idéer meget praktiske til den børnefamilie som de jo nu er, men samtidig er de anderledes, og lige deres smag.
Lene og Henriks hjemmebiograf.
Lene og Henrik her er jeg også vilde med. Men jeg er nok knap så vild med deres måde at lave deres hus på, eller hvad man kan sige. Jeg synes det startede fedt ud. Da de fik til opgave at skulle lave det værelse de havde ekstra, der lavede nogle gæsteværelse, gult hus lavede et af de børneværelser de havde brug for, og Lene og Henrik kastede sig ud i en hjemmebiograf, fordi det havde de altid godt kunne tænke sig! Hvor blæret er det ikke lige, at kunne sætte sig ind i rummet ved siden af, og se en film... I sin egen lille biograf. Idéer har de mange af. Og deres bryggers tog måske lidt overhånd synes jeg; de lavede nemlig et mønt vaskeri, lige præcis som sådan et nu engang ser ud.

Jonas og Louises soveværelse og arbejds rum.
Louise og Jonas har styr på deres stil, må man sige. Helt igennem meget stilrent, og gennemført. Måske lidt for meget, vil jeg påstå. Mange af deres idéer er super fede, og farverne lige sådan. Da jeg var 14 ville jeg ha' elskede sådan en seng som de har i deres soveværelse, men måske knap så meget i mit drømmehus, som voksen. Deres køkken er til gengæld nok det jeg allerhelst ville ha', af de fire pars. Hvis der altså ikke var et stort bed med græs lignende planter, og en masse sand, i vejen. Dét er deres stil; og det må man i dén grad gi' dem, at det har de styr på!
Hanne og Torkilds køkken.
Hanne og Torkild er det ældste par der er med i programmet. I modsætning til det yngste par, som der paret ovenover, Louise og Jonas, så er vi her over i en helt anden indretning. Til gengæld synes jeg det er ret så fedt, at se ældre mennesker, se deres drømmehus som dette her. En rund dobbeltseng, "påklædnings  værelse, lyserødt køleskab, og lilla og gule vægge. Det er vidst Hanne der er indretnings bossen bag deres dør, men han klarer den nu ret godt ham Torkild - og hvor er han sød.

Husk at se finalen og gi' din stemme, i aften kl. 20.35.

1 kommentar :

  1. En skam at Louise og Jonas ikke vandt. Der er squ da ikke andre, der vil bo i sådan et gråt sand helved! (:

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...