Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

30.12.13

More than I could wish for

Det er underligt som ens mening om gode gaver ændre sig. Først går man efter de gode firkantede, hårde pakker. Meget gerne med hele toys'r'us katelog indpakket i de største, og meget sigende pakker. Derefter går man efterhånden over i de bløde. Hvis det er de lidt meget bløde, er det måske den stort ønskede sweater, eller måske er den lille lidt mere tynde pakke, med det det røde afslørende papir, den ønskede top, som man bare har snakket om i evigheder. Nu er jeg nået til det stadie, hvor pakkerne igen gerne må være hårde, og firkantede. Og det har min familie og hr kæreste, i dén grad lyttet godt efter! 
I indlægget hér, skriver jeg faktisk at jeg ønsker mig en masse ting - som mange af dem, desværre også er i den ret dyre ende, så derfor ville jeg heller ikke skrive dem på min ønskeliste. Jeg synes godt at man kan tænke lidt over pris niveauet når man snakker ønsker. Så det absolut dyreste, og meget drømmende jeg havde skrevet på, var faktisk den efterhånden mange årige ønsket Kay Bojesen abe. Men også kun fordi at det efterhånden var ved at være lidt af en tradition at den skulle på, den havde jo været der så mange gange før, høhø. Også var den der sku! Derudover gemte der sig bla. også det lækreste par Nike free, Kähler Omaggio vase, og en rigtig fin pakke med hud produkter, fra Origins. Tænk at man kan sidde efterfølgende, og bare tænke at man har fået lige præcis det som man ønskede sig - og langt, langt mere, end man overhovedet havde forestillet sig. 

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...