Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

24.12.13

Tvillingerne og julemanden

Når det kommer til jul, er jeg den barnligste sjæl nogensinde. Jeg ville faktisk ønske at December måned, var dobbelt så lang, for jeg synes virkelig at tiden den flyver afsted, som om man var ombord på julemandens kane, med de fineste randsdyr foran. De første par dage er de aller bedste. Jule småkager, stearinlys med nummerene på, handske vejr, og ikke mindst julekalendere. Jeg elsker julekalendere! Og jeg er blevet i den grad, endnu engang, trofast seer af årets julekalender. I 2011 var årets julekalender "Ludvig og Julemanden", og jeg var stor fan. Om det var historien bag, jule hyggen, eller måske dét at den blev optaget i nordjylland, lige her hvor jeg er fra, ikke ret langt væk, fra hvor jeg havde en hverdag, på efterskolen. Jeg var vild med den, og har da også fået den set om og om igen, i denne December. I år har det så været Tvillingerne og julemanden, der har kørt på Tv2; og endnu engang er den optaget i Nordjylland, og som instruktøren har sagt, så sker alting i København, så de har søgt til Nordjylland, hvilket har været en succes, og jeg er vild med at den er filmet i Aalborgs gader. Må ærligt indrømme at jeg nok var ret skeptisk, da jeg hørte at det ligesom var en "fortsættelse", fra den tidligere. Det er ikke altid lige succesfuldt at blive ved med at køre videre, på en succes. Men må nok erkende, at jeg endnu engang er vild med deluca films præsentation. 

2 kommentarer :

  1. Jeg synes den er så hyggelig :) og william er da haps!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er virkelig vild med den! Kan slet ikke vente til at de forhåbentlig snart laver en ny julekalender igen. :-D Og ja, han er da rigtig fin! haha.

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...