Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

31.12.13

Årets sidste dag

Det sidste blad på kalenderen er vendt, og på den nye er det ikke bare datoen, men også de helt sidste to tal, der er ændret. Jeg synes virkelig at det er vildt; som om at år 2012 blev fyret afsted med en farverig raket, som bare lynhurtigt er fløjet forbi 2013 også. Der er sket så meget, i alle tænkelige retninger, og jeg har slet ikke kunne følge med. Lige nu sidder jeg i stuen og nyder det absolut sidste af vores skønne - og i år, meget høje - juletræ. Det er mit "ynglings julepynt" af det hele, og jeg synes hvergang, at det er  trist, når pynten skal pilles af én efter en, for derefter at smide det træ ud, som man ellers har brugt så lang tid på at finde. Lad det sidste af året flyve afsted, lige så hurtigt som alle de andre dag - jeg er klar.

1 kommentar :

  1. Heheh godt nytår! :D

    - amazinglaugh.blogspot.dk
    smid en kommentar<3

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...