Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

30.11.14

Gave fra Yves

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Jeg er fuldstændig pjattet med Yves Rocher; og når man så modtager en mail med at de har sendt en lille gave - og dét her bliver sendt til ens dør. Ja, så bliver begejstringen ihvertfald ikke mindre. Jeg har lavet 5 pakkekalendere i år, og lige pludselig vælter der en ind af døren til mig selv. Så bliver glæden til 1. December, lige pludselig lige lidt større, og kan ligepludselig kun komme for langsomt. Jeg glæder mig til at få dem op at hænge, med de med fulgte fine klemmer og snor. Jeg ved faktisk ikke om man kan bestille en selv, men tjek deres webshop ud, de har så vanvittig mange lækre produkter. www.yves-rocher.dk

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...