Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

18.11.14

Tema-tirsdag #40: Køb julegaverne hos Chanti

Alle mine julegaver er købt. Det har de faktisk været længe. De ligger allesammen klar med silkebånd og nøje udvalgt gavepapir, og venter blot på at blive båret ned under et velduftende juletræ, med glitrende små lys og røde glaskugler. Jeg har bestilt et par af mine julegaver hos Chanti.dk, og i søgen efter at finde de gaver jeg ledte efter, fandt jeg  mange andre virkelig fine sager, som jeg lige må sende videre som idé til julegaver. Alle links kan finde under hvert billede, og ellers bare tjek www.chanti.dk ud. 

________________________________________________________________________________________
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Endnu engang har der listet sig et par ure ind, vedrørende lidt mande gaver. Men helt ærligt. Det-er-så-fint. To lidt forskellige slags. Eller, jeg kan ihvertfald se urene sidde på to vidst forskellige slags mænd. Også er det jo også lige lidt forskellige pris klasser - men det er bla. også en af de vildt dejlige ting ved Chanti.dk - Man kan finde alle slags ting, lige i den pris klasse man ønsker. Derudover har jeg også sat et læder armbånd ind - hvilket jo bare er fint. 

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
1. link. 2. link. 3. link.
Samtlige af de tre overstående ting her, kunne jeg virkelig godt selv tænke mig. Farverne på armbåndet synes jeg er så fint. De rolige farver, samlet med den flotte tyrkis, er jeg rigtig vild med. Derudover var ringen i midten på mine overvejelserne, da jeg skulle bestille fra Chanti. Den er virkelig så flot, og ville nemt passe til mange andre smykker, uden at være for meget. Den sidste ring er fra Mille Rubow. Jeg har tidligere modtaget en Mille Rubow ring fra Chanti, som jeg lige siden har været rigtig glad for. Det er nogle lidt anderledes, og lidt mere rå smykker, som vil passe rigtig godt til en der måske ikke er så vild med glitter.
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Smykker til børn er jeg måske ikke så stor fan af, til hverdags brug ihvertfald. Men det skal helt klart med på listen, da der er så mange fine muligheder inde på chantis webshop. Øreringende synes jeg dog er vildt fine, og er da helt sikkert også ret sjove at ha' som pige. 

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
"Til mor" er nok den nemmeste, synes jeg. Der er smæk fyldt med flotte smykker. Øreringe og virkelig smukke fingerringe, til alle stilarter. Jeg er nok mest fan af de smukke ringe af sølv. Min lillebror og jeg har tidligere bestilt en fingerring lidt ligende den første her, til min mor. Det var faktisk min lillebror der valgte den - Hun er så glad for den, og har haft den på lige siden. 

Indlægget er lavet i samarbejde med Chanti.dk

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...