Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

13.11.14

Friis og company // Black wishes

Image and video hosting by TinyPic

Normalt er jeg faktisk overhovedet slet ikke til tasker. Eller jo. Men jeg vil nok hellere bare ha' mine ting i min pung eller lommer; også døjer jeg ekstremt meget med mine skuldre, når jeg bær ting - men der er jo det der ordsprog med at man må lide for skønheden. Og en taske kan altså godt være skøn! Så derfor har jeg det sidste lange stykke tid kigget efter min nye kommende taske; gerne en der bruges til alt - man er vel praktisk, haha. En der er pæn ville da bestemt heller ikke skade, og gerne med ganske god plads, så der er plads til de få ting jeg har med op til N, når turen går til Frederikshavn. Derudover er det bare altid rart at ha' en ordenlig taske at ha' sit kamera i, istedet for at det skal flagre løst rundt om halsen. Jeg har derfor været inde på www.friis-co.dk, og kigge lidt efter nogle evt. julegave ønsker. Der er virkelig mange fine ting inde på deres hjemmeside, bla. friis og co sandaler og tasker. Overstående er jeg bla. ret begejstrede for. 

2 kommentarer :

  1. Årh jeg kan huske dengang de der Friis og Company tasker med de store krone formede spænder var mega populære xD

    SvarSlet
    Svar
    1. Hahaha!! Det kan jeg også godt! Det er sjovt som det hele skifter.
      Jeg følte bare at jeg var den eneste, der ikke var ejer at sådan en. ;-D

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...