Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

11.11.14

Tema-tirsdag #39: Tirsdags tip

Image and video hosting by TinyPic
Så er vi nået til endnu et "normal" tip. Normal er en butik der bla. ligger i Aalborg. Der er fyldt med lækre mærkevare produkter, til så meget billigere priser end normalt. Feks. har jeg lavet et indlæg her, omkring Yniqs vatrondeller. Dem fik jeg for første gang øje for igennem en goodiebox, men som skrevet i indlægget synes jeg at næsten 80 kr, for 4 stks lige var i overkanten, hvor Normal butikken lige gjorde min lykke. Men de er ikke kun leverings dygtige i lækre vatrondeller. De har bla. også billige mascaraer, læbepomade, skrabere, parfume også selvfølgelig Aussie. Min nok absolutte yndlings shampoo, som vidst bare kan redde et hvert elendigt hår. Det bedste ved det hele er så bare at de kun koster 38 kr, og derved er det muligt at spare 61,95 kr. Så blev det lige endnu mere en yndlings shampoo. 

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...