Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10.11.14

Nem, smuk og fin

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Jeg elsker lamper. Synes virkelig at det er en vanvittig vigtig ting i indretningen, og generelt bare til hverdagen. Der er virkelig ikke noget ret meget mere træls end at sidde placeret i mørke. Om det så er i køkken, stue, eller ved et bord hvor man skal være kreativ. I lang tid har jeg været ret vild med de ret enkelte - kan vi vidst godt kalde dem - lamper, hvor det blot er en ledning, en fatning, en en kæmpe pærer. Jeg synes de er super fede, rå men enkelte, også kan de netop laves på så mange forskellige måder, at de passer til lige præcis det, som de skal passe til. På overstående eksempler synes jeg virkelig at de passer så fint ind; og lige sådan til et kontor, eller børneværelse. Jeg er virkelig fan.
Image and video hosting by TinyPic
Som vist i indlægget her, har jeg for et lille stykke tid siden modtaget min længe ønsket lampe; eller delene til at kunne lave min lampe. Nemlig en stofledning, en grå silikone fatning og en stor globe pære. Og nu går tanken videre på om den skal hænge enkelt og fint, eller om der skal laves lidt kreative løjer. I kan finde en masse tilbehør til at lave jeres egen lampe, på www.lampeguru.dk, og i kan gå direkte til mine modtagende ting, ved at trykke på nedrestående links.

Indlægget er lavet i samarbejde med lampeguru.dk.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...