Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

23.11.14

Wooden table

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Jeg er generelt ret vild med det lidt gamle trælook, hvis det er indrettet fedt med en hvid og nordisk blanding af lækkert interiør, - og når det så oven i købet bliver en lille "gør det selv ting", bliver jeg endnu mere vild med det. Hvor fedt kunne det ikke lige være at svarer tilbage "det har jeg selv lavet", hvis nogle skulle spørge ind til ens spise, eller skrive bord. Jeg har fundet nogle billeder på pinterest som virkelig er min trofaste og absolut yndlings inspirations kilde. Det er virkelig nemt at finde lige nøjagtig den stil, som man godt kan li', derinde. I sidste uge lavede jeg et nyt skrivebord til min lillebror. Han havde længe snakket om at han gerne ville ha' et lidt mindre og smal bord, bare til hans computer, skærm, tastatur og mus. Så det fik vi lavet, og det var super nemt, og minder fuldstændig om skrivebordet på øverste billede til venstre. 
Jeg købte brædderne i en standard "håndværker butik" kan anbefale xl-byg.dk, og købte ben og mørk olie i Ikea. Ta' evt. et kig på xl-byg.dks hjemmeside, hvor man kan finde brædderne i forskellig tykkelse og længde. Også kan man altså også finde virkelig mange andre skønne ting, lige her
Image and video hosting by TinyPic
Brædder - 100 kr.
Ben - 80 kr.
Olie - 39 kr. 

Sponsoreret indlæg.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...