Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1.11.14

Diana

På premiere dagen var jeg inde at se "Diana" filmen, som er baseret på prinsesse Dianas liv, 2 år før hendes død, i 1997. Jeg kender faktisk ikke rigtig noget til historien andet end det jeg har fået fortalt, men alligevel havde jeg ventede på dens premiere, og havde set frem til at den skulle komme. Noget sagde mig, at den film her, havde en ordenlig historie at gemme på, at den ville få folk til at få gåsehud; og at de har fundet en skuespiller der ligner Diana så meget, havde bestemt heller ikke fået mine forventninger til at falde. Min mor sagde til mig, inden jeg tog afsted "I skal nok ikke have for høje forventninger. Den har fået rigtig dårlige anmeldelser", og dér faldt min forventning eller lille smule, men ses, dét skulle den. Og ærligt, så forstår jeg ikke de voldsomt dårlige anmeldelser. 

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...