Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

27.10.14

Pakkepost

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
I hele mit korte liv, har jeg altid gået og været lidt små misundelig på min far, når han modtog pakker med posten. Til gengæld var der bare intet bedre, hvis der nu skulle forputte sig en pakke i postkassen, når man havde fødselsdag. Men så var det at man fik sit eget kort og dermed massiv adgang til netshopping; og nu får jeg nogen gange pakker jeg ikke aner noget om, fordi at søde folk sender mig dem. Dog er overstående pakker her, noget jeg har ventet spændt og længe på. De er henholdsvis www.rugit.dk og www.lampeguru.dk, som begge to har  lækre sager, og dejlig kundeservice. Men alt sådan noget skal vi nok komme nærmere ind på. 

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...