Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

14.10.14

Tema-tirsdag #38: Laces

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Forleden dag modtog jeg en ventet pakke, fra shoemania.dk. Tre fine toppe. Specielt den øverste på første billede, den lidt mørke beige agtige farve, er jeg helt pjattet med. Jeg elsker toppe, og specielt i de lidt sarte, nedtonede farver, som jeg synes at den farve her, går perfekt ind under. Den koster lige nu kun 149 kr, hvilket jeg synes er en rigtig fin pris. I kan finde den lige her. Derudover var der også to andre, rigtig fine toppe, men jeg kan desværre ikke finde nogle links til dem. Shoemania er udover deres normale webshop også at finde på facebook, under navnet "SHOE MANIA" hvor man kan se deres kæmpe store udvalg, af virkelig meget forskelligt tøj, sko og acceseries. Også er skoene bla. delt op i størrelser, så man lynhurtigt kan finde sin størrelse og se udvalget i den størrelse man nu skal bruge. Jeg har fundet en god portion der meget gerne måtte være mine. 

1 kommentar :

  1. Det er edermanme godt nok forvirrende med den facebook side. Har du et direkte link til skoene? Gerne str 39 (-:

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...