Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10.10.14

Favorite tops // sheinside

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
1. link. 2. link. 3. link. 4. link. 5. link. 6. link.
Normalt er jeg egentlig ikke så vild med at købe tøj over nettet. Jeg vil gerne se ordenligt, og mærke. Mit tøj variere virkelig meget, lige fra x-small, medium og large, alt efter hvordan tøjet er lavet. Er det lavet til at skulle være en kort top, en stor over size trøje, osv. Og alt efter om hvordan jeg gerne vil ha' den til at sidde, den størrelse tager jeg så, og det er ret svært at vurderer på et billede. Men jeg har alligevel fået øjnene op for en ret populær webshop, kaldet sheinside.com. Der er fyldt med så meget fint tøj, til så mange fine forskellige smage. Enkelte, blonder, farver, nogle med tekst, lidt sporty, og nogle med tegneserie figurer. Jeg har fundet 6 forskellige toppe, som virkelig gerne måtte hænge på mit tøj stativ. Jeg er vilde med dem. 

5 kommentarer :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...