Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20.10.14

Project felt balls

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Vi har vidst alle sammen ikke kunne undgå de berømte kugletæpper, som er lavet ud af filt kugler. Hay har i mange år haft deres populære picocchio tæppe, som er fyldt med mange dejlige i øjenfaldende farver. Jeg er meget til de nedtonede farver, og gerne de lidt "jordede" af slagsen; og når man ligesom jeg har tanken "jeg kan lave det selv", hver eneste gang man ser noget, - ja, så går man i gang. Og hvad er så meget bedre end at kunne vælge lige nøjagtig de farver, man gerne vil ha'? Jeg har kigget på filtkuglerne i Søstrene Grene, hvor de har haft dem i rigtig lang tid. De koster ca. 10 kr, for 10 stk. Enten i en pose med lidt forskellige farver, eller en pose med helt hvide kugler. Jeg har bestilt mine hjem fra www.rito.dk, hvor man altså kan bestemme lige hvilke farver man vil ha, og hvilken størrelse. Kuglerne jeg har valgt er størrelse 20 mm, hvilket også er de mest normale at bruge, og derfor også de mest populære inde på rito. Jeg glæder mig til at komme i gang med mit lille projekt, og lave en følgende update til jer.

Jeg valgte farverne "sandfarve", "natur hvid" og "lys grå", og de findes lige nøjagtig ikke på deres hjemmeside lige nu. Der er åbenbart så meget efterspørgsel på dem, her til de kreative efterårs aftener. De forventes at komme igen i starten af November. 

Har I prøvet at lave noget ud af filt kugler? 

Sponsoreret indlæg. 

2 kommentarer :

  1. Uh hvor spændende,
    Glæder mig til at se resultatet!
    - Beauty By Ebay.
    www.BeautyByEbay.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Ej hvor fedt - Glæder mig meget til at se hvordan resultatet bliver :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...